Informacje o przetargu
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
Opis przedmiotu przetargu: Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny nacisk na wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców. Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności. Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy. Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 2.Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.Część nr 1. Analiza kształcenia zawodowego młodzieży i oczekiwań jarocińskiego rynku pracySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ
Zamawiający:
Gmina Jarocin
Adres: | Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia.publiczne@jarocin.pl tel: 627 499 500 fax: 627 472 225 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 2022/BZP 00331351/01 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2022-09-02 | Termin składania wniosków: | 2022-09-12 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 19355 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 | Kryterium ceny: | 30% |
WWW ogłoszenia: | www.jarocin.pl | Informacja dostępna pod: | www.jarocin.pl |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
79311000-7 | Usługi w zakresie ankiet | |
79315000-5 | Usługi badań społecznych | |
79320000-3 | Usługi badania opinii publicznej |
Wyniki
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00331351 z dnia 2022-09-02 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64900aea-2aa7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@amsm-consulting.pl oraz miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie proceduralnym: Jakub Kosmaczewski email: sekretariat@amsm-consulting.pl; tel. 734-497-093
2) w zakresie merytorycznym: Tomasz Ratajczak, tomasz.ratajczak@jarocin.pl 516 168 953, Teresa Woitaliek, teresa.woitaliek@jarocin.pl 516 168 953
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa:
a. niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę i wykorzystanie systemu miniPortal:
a) W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.
b) Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są
w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
c) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
Mozilla Firefox od wersji 15
Google Chrome od wersji 20
Microsoft Edge
b. dopuszczalne formaty sporządzania informacji i dokumentów w postępowaniu:
i. oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie pdf.,
ii. informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt i., przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jarocin Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin Tel.: 62 749 95 00, Fax.: 62 747 22 25, Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl;
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@jarjarocin.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej”, WR-RGK.271.1.50.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa – w szczególności Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG1.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o udzielnie zamówienia publicznego, oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu jej realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.). Po zakończeniu sprawy Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
i w celach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych przez 4 lata obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.50.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny nacisk
na wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne
i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Część nr 1. Analiza kształcenia zawodowego młodzieży i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
Cena (C)
Doświadczenie personelu wykonawcy (D)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu wykonawcy (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny nacisk
na wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne
i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Część nr 2. Koncepcja awangardowej edukacji branżowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert:
Cena (C)
Doświadczenie personelu wykonawcy (D)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu wykonawcy (D)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:
Część 1: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk humanistycznych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Część 2: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk humanistycznych, posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę.
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.
c. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składanie razem z ofertą:1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Ofertę stanowi Formularz oferty.
3. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
4. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
5. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
6. Do oferty wykonawca załącza również:
a. Pełnomocnictwo
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c. Wykaz rozwiązań równoważnych – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest każda zmiana umowy na podstawie przesłanek w art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).2. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w postaci:
1) zmiany terminów określonym w harmonogramie rzeczowo – terminowym w przypadku
wystąpienia opóźnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub leżących po jego
stronie, o ile nie wystąpiły z jego winy
2) zmiany terminów określonych w § 4 ust 1, jeżeli kontynuowanie umowy leży w interesie
zamawiającego, a wykonawca się na to zgadza.
3) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
6
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonej na podstawie Ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach
kapitałowych ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.).
4) zmiany spowodowanych działaniem osób trzecich lub ,,siły wyższej”- oznaczającej
zdarzenie pochodzące z zewnątrz, mające wpływ na realizację umowy, którego
nie można przewidzieć i jest niezależne od działania Zamawiającego lub Wykonawcy,
i którego, przy zachowaniu należnej staranności, nie można uniknąć ani jemu zapobiec,
w tym w szczególności: działania lub zaniechania władz, strajki, lokaut, wojny, epidemie,
trzęsienia ziemi, pożary i powodzie, epidemii COVID-19.
5) zmiany wymuszone działaniem organów państwowych i samorządowych, a także
decyzjami sądowymi i administracyjnymi
6) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących
przepisów jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu
prawnego,
7) dopuszczalne jest zmiana rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie,
w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata
wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 11.4. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia:Dla części 1:
I etap – 10 dni od podpisania umowy,
II etap:
a) sprawozdanie IDI - 30 dni od podpisania umowy,
b) sprawozdanie FGI - 40 dni od podpisania umowy,
III etap:
a) sprawozdanie PAPI uczniowie klas VII i VIII szkół podstawowych 48 dni
od podpisania umowy,
b) sprawozdanie PAPI z dyrektorami szkół i przedszkoli, doradcami edukacyjno-zawodowymi 36 dni od podpisania umowy,
IV etap - raport końcowy wraz z wnioskami i rekomendacjami opracowany w formule prezentacji multimedialnej o minimalnej liczbie 130 slajdów, w terminie do 29.12.2022 roku.
Dla części 2:
I etap - 14 dni od podpisania umowy,
II etap:
a) sprawozdanie IDI 35 dni od podpisania umowy,
b) sprawozdanie FGI z liderami rynku pracy i edukacji, samorządu gminy i powiatu 33 dni od podpisania umowy,
c) sprawozdanie FGI z liderami młodzieży 38 dni od podpisania umowy,
III etap:
a) raport z badania PAPI abiturientów branżowej szkoły I stopnia przedstawiony
w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 40 dni od podpisania umowy.
b) raport z badania PAPI abiturientów techników przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 45 dni od podpisania umowy.
c) raport z badania PAPI abiturientów LO przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 48 dni od podpisania umowy.
d) raport z badania PAPI pracodawców przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 70 slajdów, w terminie 56 dni od podpisania umowy.
IV etap - raport końcowy wraz z wnioskami i rekomendacjami opracowany w formule prezentacji multimedialnej o minimalnej liczbie 130 slajdów, w terminie do 29.12.2022 roku.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00335308 z dnia 2022-09-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.4.2.) Miejscowość: Jarocin
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.4.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335308
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00331351/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:
Część 1: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk humanistycznych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Część 2: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk humanistycznych, posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę.
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.
4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:
Część 1: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk społecznych posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Część 2: co najmniej jedna osoba pełniąca funkcje kierownika prac, legitymująca się stopniem naukowym doktora nauk społecznych, posiadająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 raportu z badań usług tożsamych do przedmiotu zamówienia t.j.: „Diagnozy jakości życia społeczności lokalnej (gmina, powiat)”,
Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji przez jedną osobę.
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-12 10:00
Po zmianie:
2022-09-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-12 11:00
Po zmianie:
2022-09-14 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-11
Po zmianie:
2022-10-13
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00361912 z dnia 2022-09-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64900aea-2aa7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Dostosowanie edukacji branżowej do potrzeb jarocińskiego rynku pracy – wykonanie analizy kształcenia oraz koncepcji edukacji branżowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny naciskna wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne
i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Część nr 1. Analiza kształcenia zawodowego młodzieży i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.5.5.) Wartość części: 100695,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nowelizacja ustawy Prawo oświatowe z dnia 22 listopada 2018 r. kładzie szczególny naciskna wzmocnienie wpływu przedsiębiorców na funkcjonowanie kształcenia zawodowego, w tym przede wszystkim na jakość kształcenia zawodowego i zapewnienie adekwatności kształcenia do potrzeb rynku pracy. Celu tego nie da się osiągnąć, bez włączania wszystkich kluczowych partnerów kształcenia zawodowego w działania służące systematycznemu dostosowywaniu kształcenia zawodowego młodzieży do potrzeb rynku pracy.
Głównym celem poznawczym projektu jest uzyskanie wiedzy, jaki jest stan oczekiwań jarocińskiego rynku pracy odnośnie pożądanych kwalifikacji pracowników oraz dostarczenie informacji Jarocińskiemu Centrum Edukacji i Kariery (JaCEK) w zakresie lepszego dostosowania oferowanych usług do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy w obszarze podnoszenia umiejętności i kompetencji zawodowych. Zakłada się, że w toku badań empirycznych ze wszystkimi interesariuszami (młodzieżą, rodzicami, szkołami, instytucjami rynku pracy i jarocińskimi przedsiębiorcami) uda się zdefiniować i określić potrzeby wprowadzenia innowacyjnego branżowego kształcenia młodzieży zgodnego z oczekiwaniami jarocińskich przedsiębiorców.
Podstawową tezą projektu badawczego jest stwierdzenie, że szkoła i zakład pracy
są uzupełniającymi się nawzajem miejscami zdobywania wiedzy. Uczeń odbywający część praktyczną u przedsiębiorcy kształci się poprzez działanie. Dzięki praktyce młodzi ludzie mogą zdobywać umiejętności i doświadczenie potrzebne do funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Dając im pierwszy kontakt ze światem produkcji na etapie nauki, daje im się zarazem ważne atuty udanego wejścia na rynek pracy. Poprzez zawodowe kształcenie dualne zwiększa się szanse młodzieży na rynku pracy.
W badaniu wysunięto do weryfikacji hipotezy, że nie można efektywnie oddziaływać
na podażowy rynek pracy bez znajomości potrzeb wchodzących na ten rynek, jak również oczekiwań i potrzeb ze strony popytowej w stosunku do wchodzących na rynek pracy absolwentów szkół kształcenia zawodowego. Dotychczasowe badania rynku pracy podaży skłaniają do sformułowania kolejnej hipotezy, że dobrze przygotowany i zrealizowany program doradztwa edukacyjno-zawodowego dzieci i młodzieży ma fundamentalny wpływ na rozwijanie ich cech i zdolności.
Mając na uwadze wymienione przesłanki, przyjmuje się, że celem projektu badawczego jest zainspirowanie wszystkich interesariuszy (czyli młodzież, rodziców, szkoły, instytucje rynku pracy i jarocińskich przedsiębiorców) do uczestnictwa w tworzeniu koncepcji awangardowej szkoły branżowej oraz wypracowania wzajemnych relacji i form praktycznego skutecznego współdziałania na rzecz młodzieży w optymalnym procesie dostosowania kształcenia zawodowego do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Zakłada się, że przeprowadzony przy pomocy narzędzi socjologicznych dialog społeczny spełni trzy cele. Po pierwsze, dostarczy wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach wszystkich uczestników procesu edukacji zawodowej młodzieży w gminie. Po drugie, wypracuje formy organizacyjne
i programowe współdziałania tych podmiotów oraz po trzecie, przyczyni się do uzyskania realnego efektu współtworzenia w poczuciu współodpowiedzialności wszystkich podmiotów procesu kształcenia zawodowego młodzieży.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie analizy kształcenia zawodowego młodzieży z obszaru gminy Jarocin, której celem jest dopasowanie oferty kształcenia zawodowego do oczekiwań jarocińskiego rynku pracy oraz stworzenie unikatowej koncepcji edukacji branżowej dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
2. Cele ogólne zamówienia dotyczą wszystkich części i obejmują:
Diagnoza obecnego stanu doradztwa zawodowego oraz stworzenie wytycznych dla doradców zawodowych w placówkach oświatowych na terenie gminy Jarocin.
Stworzenie koncepcji awangardowej edukacji branżowej dostosowanej
do potrzeb i oczekiwań jarocińskiego rynku pracy.
Część nr 2. Koncepcja awangardowej edukacji branżowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311000-7 - Usługi w zakresie ankiet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej
4.5.5.) Wartość części: 218225,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I postępowania oferty złożyło dwóch Wykonawców:
1. Pracownia Badań Opinii Publicznej Społeczności Lokalnej i Rynku dr Jan Ermanowicz ul. Zagrodowa 50, 63-200 Jarocin na kwotę 92.250,00zł brutto;
2. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5, 99-301 Kutno na kwotę 216 480,00 zł brutto.
Pierwsza z ofert Wykonawcy Pracownia Badań Opinii Publicznej Społeczności Lokalnej i Rynku dr Jan Ermanowicz ul. Zagrodowa 50, 63-200 Jarocin jako niesporządzona zgodnie z ustawą podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP. Oferta nie została bowiem, jak wskazał Zamawiający w Rozdziale II pkt 11.1 SWZ I – Informacji dla Wykonawców, podpisana przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Nie spełnia zatem wymogu określonego przepisem art. 63 ust. 2 PZP.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3
w zw. z przepisem art. 266 PZP.
Druga z ofert opiewa na kwotę na kwotę 216 480,00 zł brutto. Zamawiający, jak wskazał
w opublikowanej przed upływem terminu otwarcia ofert, informacji o kwocie jaką chce przeznaczyć na realizację części I postępowania może przeznaczyć kwotę 100.695,40 PLN brutto. Kwota oferty zaoferowana przez Wykonawcę przekracza zatem kwotę, jaką Zamawiający chce przeznaczyć na realizację części I postępowania.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie w części I na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 w zw. z przepisem art. 259 w zw. z przepisem art. 266 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w Rozdziale II pkt 5 SWZ I – Informacji dla Wykonawców wskazał:
Dla części 2:
I etap - 14 dni od podpisania umowy,
II etap:
a) sprawozdanie IDI 35 dni od podpisania umowy,
b) sprawozdanie FGI z liderami rynku pracy i edukacji, samorządu gminy i powiatu 33 dni od podpisania umowy,
c) sprawozdanie FGI z liderami młodzieży 38 dni od podpisania umowy,
III etap:
a) raport z badania PAPI abiturientów branżowej szkoły I stopnia przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 40 dni od podpisania umowy.
b) raport z badania PAPI abiturientów techników przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 45 dni od podpisania umowy.
c) raport z badania PAPI abiturientów LO przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 65 slajdów, w terminie 48 dni od podpisania umowy.
d) raport z badania PAPI pracodawców przedstawiony w formule prezentacji multimedialnej - 70 slajdów, w terminie 56 dni od podpisania umowy.
IV etap - raport końcowy wraz z wnioskami i rekomendacjami opracowany w formule prezentacji multimedialnej o minimalnej liczbie 130 slajdów, w terminie do 29.12.2022 roku.
W §4 ust. 1 Projektowanych postanowień umownych stanowiących SWZ IV – Projektowane Postanowienia umowy wskazał natomiast:
1. Umowa zostanie wykonana w terminie 3,5 miesiąca licząc od dnia jej zawarcia.
Termin określony w części I SWZ nie pokrywa się zatem z terminem oznaczonym w SWZ IV.
Wady ta nie jest możliwa do poprawy po upływie terminu składania ofert.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w części II na podstawie przepisu art. 255 pkt 6 w zw. z przepisem art. 259 zw. z przepisem art. 266 PZP.